Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
About the Journal
About
Editorial Team
Privacy Statement
Current
Edições Anteriores
Submissions
Index
Announcements
Contact
Search
Search
Register
Login
Home
/
Archives
/
Vol. 3 No. 5 (2022): Vol. 3, nº 5 (2022)
Vol. 3 No. 5 (2022): Vol. 3, nº 5 (2022)
Published:
18-01-2023
Full Issue
PDF (Português (Brasil))
Editorial
Charles Henrique Voos
6
PDF (Português (Brasil))
THE COLLISION OF DISCRETION AND DETERMINING REASONS IN THE TRANSITION OF GOVERNMENTS
Eron Vinícius Amorim
8-41
PDF (Português (Brasil))
DIFICULDADES DE APRENDIZAGEM
O QUE DIZEM OS PSICÓLOGOS ESCOLARES ACERCA DESTE FENÔMENO?
Cleverson da Rosa, Fabiano Furlan
42-73
PDF (Português (Brasil))
Training in multi-professional residency in in times of pandemic: experience of on-line mental health workshops
Dejaine Cristina de Oliveira Calza, Melina Lima
74-94
PDF (Português (Brasil))
Pain in patients with chronic low back pain, its relationship with the autonomic nervous system and manual therapy
Gabriela Janaina Pirovano, Daniely Cristine Pinto, Fábio Ribeiro do Nascimento
95-126
PDF (Português (Brasil))
O isolamento da atuação psicológica na atenção básica à saúde
uma visão existencialista sartriana para transcender a serialidade
Caroline Back, Tania Maris Grigolo
127-150
PDF (Português (Brasil))
Português Português
Português
Emanuela Zimmer, Camila Schlickmann Ribeiro
151-187
PDF (Português (Brasil))
“Baby Medicine” and ethical conflicts regarding preimplantation genetic diagnosis based on Federal Council of Medicine Resolution n. 2.168/2017
Michele Pahl, Iara Polianne da Silva Vieira
188-215
PDF (Português (Brasil))
A EDUCAÇÃO INFANTIL NA PERSPECTIVA DA PEDAGOGIA WALDORF
Emanoela Neves Minela, Rosemari Conti Gonçalves
216-247
PDF (Português (Brasil))
As As várias faces da violência simbólica em uma escola da cidade de Joinville: Um olhar da psicologia.
Alysson Pereira, Emanuely Zelir Pereira da Silva
248-273
PDF (Português (Brasil))
Make a Submission
Language
English
Español (España)
Português (Brasil)
Information
For Readers
For Authors
For Librarians
Current Issue
Keywords